Söndagens underhållning.

Vart en sväng till kista galleria.
hittade lite kläder på H&M de är typ den enda H&M som har sin H&M + avdelning kvar.
Jag som är lite större kan tyvärr inte ha kläderna från deras vanliga avdelningar.
Ibland kan jag ha någon oversize basplagg eller så men inte så ofta.
Vart i alla fall 1 bas linne och 2 baströjor, får se om jag kan ta bild på de så ni får se.
 
Det jag gillar med Kista galleria annars är att de finns så mycket att välja på.
Antigen kan man shoppa, äta god mat eller ta en fika, bowla & go kart, bio m.m

Det vart en lunch i food courten innan vi åkte hem och för mig vart det kycklingspett med pomme och tsatsiki mums =)
 
 
Nu ska jag börja spela The sims 4 som jag också köpte idag.
Vad gör ni en söndag som denna?
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback