Semester!

Även fast jag inte har uppdaterat här på över ett år så är det några tappra själar som är här inne och kikar om jag har skrivit något nytt.
 
Det gör att det känns lite spännande att börja blogga igen.
Hur många gånger har jag inte sagt det?
Men det är sant.
 
Just nu har jag semester, är inne på min andra vecka och har 2 veckor kvar.
Håller på och funderar på vad jag ska packa då vi åker till Side på lördag för en veckas sol och bad semester.
Ja, jag vet att sommaren här hemma har varit väldigt varm och bra, men har man jobbat under veckorna så orkar man inte göra så mycket på helgerna i den värmen som varit då man sovit så dåligt under vardagarna.
 
Den svåraste frågan just nu är nog hur många böcker jag ska ha med mig för 1 veckas semester.
Iom att hotellet enbart har wifi i lobbyn och Turkiet inte är med i EU så kan jag inte använda den surf jag har i mobilen.
VIlket är väldigt bra egentligen för annars är vi uppkopplade dygnet runt året runt.
Minns förra sommaren när vi var i Grekland / Kreta. Där kunde vi använda den surf vi hade och man kopplade inte riktigt av utan gick in och kollade instagram och facebook då och då.
 
Vi började denna semesterperiod med att gå på bröllop mellan Robins barndomsvän Johan och hans tjej Veronica.
Kanske inte den bästa bilden då vi får solen/ljuset i ögonen så vi kisar och ser allmänt roliga ut =)
 
 
 
Sen har vi även hunnit med en sväng till Göteborg och vidare till Helsingborg.
Vi får se när jag uppdaterar igen.
 
Ta hand om er! =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback