Shopping

Hej på er!
 
Tänkte visa er 3 saker jag shoppade när jag och Robin var i Gävle förra helgen.

Vi bodde på Elite grand hotell en natt (lör-sön) och på söndagen gick vi på fotboll.
 
Två av plaggen är från H&M+ och jag tycker det är så svårt att få tagi H&M+ då inte alla butiker har detta i sina sortiment och jag vill gärna prova plaggen innan jag köper de då de kan skilja så mycket i storlek.
Det är en finstickad tröja med långa armar, som har en "tröja" under sig. Ser lite ut som om de skulle vara en skjorta.

Tröjan går typ omlott i ryggen eller man kanske kallar de slits?
Då jag inte kunde bestämma mig vilken färg jag ville ha så köpte jag två.
En mörkblå med ett vit/svartrandigt tröja under och en grå med vit tröja under.
 
 
Den andra är en tunika från Kappahl som jag såg på deras provdocka och tyckte den var så snygg och med snygga färger.
 
 
 
Önskar er en trevlig helg så får vi se när det dyker upp ett nytt inlägg!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback