Sista reafyndet!

Som rubriken lyder tänkte jag visa er mitt sista reafynd.

Vilket var första produkten som jag köpt även från detta märke.
Kul att passa på att pröva nya saker när det är rea.
 
 
Ett top coat från YSL
En klar bas med olika storlekar på guldflakes.
Tyvärr har jag fel färg på gelén på naglarna nu så kan inte visa.
Var halva priset när jag köpte det på Kicks.
 
 
Har ni fyndat något på rean?
 
 


sv, HÄrligt att höra att du mår bra. Jag mår bara bra, går bara hemma och väntar på bebisen nu :P :D

Ja inte haft nå motivation till bloggen men nu när man bara går hemma är de ändå ett kul tidsfördriv :P

Kram

2016-01-25 | 14:05:37

Sv; vi har inte bestämt namn än. Men vi har två namn som vi båda gillar 😊 så vi får se vad de blir 😜

2016-01-27 | 13:48:23

Sv; vi har inte bestämt namn än. Men vi har två som vi båda två gillar 😍😍

2016-01-27 | 22:48:45

Vill sååå a det där!

2016-02-18 | 21:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback