Köpstopp på ögonskuggor del 2

Här kommer fortsättningen av föregående inlägg där jag visar mina ögonskuggor och varför jag nu har köpstopp på detta.
 
 
Börjar att visa dessa skuggor från Maybelline som jag fick i Palma.
De 4 första har jag ej använt ännu och bara swatchat de andra två.
Namnen på dessa är :
Tiffany´s White, sultry sand, ashy Wood, blackout, lustrous beige och silver oyster
 
Nästa två kommer från det italienska märket Nouba.
Första gången jag kom i kontakt med detta märke när jag och Robin för många år sen vart sminkade och fotograferade inne i sthlm, då fanns de knappt att få tag på förutom nätsidor.
Som sagt jag gillar att göra fynd och när en apotekskedja skulle sluta med märket köpte jag dessa två och lite annat smink från de med 70% dock är det ett år sen nu.
 
Dessa har nr 311 och 406
Den vänstra är riktigt läcker och ger en väldigt fin färg .
Den högra var mer tänkt som att sudda ut med...
 
Här kommer det en liten blandad kompott från Make up store.
Första trion innehåller Microshadow Muffin, Velvet och mint julip.
Mint julip skulle jag nog inte valt att köpa själv men vart sminkad med den hos MUS inför julfesten som var i december.
Nästa bild är Eyedust golden mane, champion. cybershadow golden och cake eyeliner black.
Samt lösglittret spock.
 
Sista bilderna är också blandade märken men är några av mina paletter m.m
Från Idun, Nyx, sleek Nouba, shiseido, Isadora.
 
Det var nog alla.
Som sagt köpstopp på detta så jag hinner använda de också.
 
Man kan se en genomgående trend i brunt, guld och beige samt en hel del rosa..
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback