Formex vår 2015

Tänkte visa er lite bilder från vårens Formex mässa som jag var på med jobbet för ett par veckor sedan.
 
Jag har missat totalt 3 mässor pga semester och annat. Det är två mässor per år, en på våren i januari och en till hösten i augusti.
Då jag missat 3 mässor så kände jag bara WOW när jag kom dit, mässan har gjorts om och framförallt nya trender.
Sist jag gick var det väldigt mycket vitt och svart och väldigt mycket shabby chic.
 
Nu var det mycket tyger, ljusa färger, mycket BLÅTT i alla nyanser och såklart en hel del koppar, mässing och marmor.
 
Visar lite bilder från Eva solo, Dixie, Mr Plant
Har ni några frågor om va ni ser på bilderna så lämna en kommentar
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback