Palma del 3

Under konferensdagen fick vi se massa härliga produkter och fick även med dessa hem.
Vi fick se en helt ny hudvårdsserier från L'oréal Paris som heter Skin perfection.
Samt massa härliga nyheter från Essie och Maybelline.
 
Maybelline lanserar en ny mascara, eyeliner, ögonskuggor, läppennor, nagellack och en BB produkt.
av dessa produkter har jag bara hunnit testa mascaran som jag älskar och läppennorna.
 
Mascaran är Colossal go extrem leather black.
"efter succén med go extreme mascaran tar Maybelline New york volym och svärta till nya extrema djup. Tack vare vår svartaste formula hittills och 20x mer collagen samt den specialutveckladd double pump borsteN laddas fransarna med extrem volym och ger dig den djärvaste blicken någonsin!"
 
Jag tycker mascaran är lätt att applicera och resultatet säger jag bara wow.
Håller hela dagen och är enkel att tvätta bort.
Den finns ute i butik nu och har ett rekommenderat pris på 145kr
 
 
Kommer flera inlägg om de andra produkterna så håll ut!
 
 
 
 
 


Sv; Jag har IBS vilket innebär att jag inte får/kan äta laktos, gluten osv :)

2014-09-08 | 21:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback