Tisdag 26/2

Jag vet inte vad jag ska skriva om riktigt.
 
Idag är jag ledig och har varit nere på centrum.
Shoppat lite vårkläder som jag spanat in men ville vänta och se vad jag hittade i Ullared, hittade inte så mycket där så gick ner på centrum och de fanns kvar! =)

Hes och har känt mig febrig idag gjorde tyvärr att jag inte kunde träna som jag ville.
Men gick ner till centrum och tog en lite längre runda hem.
Men om jag känner mig bättre imorgon ska jag gå till gymmet innan jag åker till jobbet =)

Till helgen är jag ledig och får se vad som händer då :)
 
När jag var nere på stan så köpte jag fina tulpaner.
Nu vill jag ha vår!!!
 


Svar: Åh men tack! Det måste jag verkligen kolla upp, avskyr lukten av denna!

2013-02-26 | 21:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback