5/2-13

Hoppas allt är bra med er allihopa.
Ser att ni kikar in lite då och då fortfarande.
 
Idag har jag haft soff/sängläge hela dagen då jag och min kropp inte kommer överrens idag.
Så har hunnit kolla ikapp The Vampire diaries och har kommit lika långt som USA nu.
 
Imorgon ska jag gå på Möbelmässan med jobbet.
Sen till helgen är jag långledig är ledig lördag-onsdag.
Fredag kväll åker vi ner till Finspång för på lördag åker vi till Ullared.
Och på måndag ska jag klippa och färga håret hos Hanna :)
 
 


sv: jag är ju bara i början av säsong två. men jag tycker damon blir bara värre eftersom att han blir kär i elena. Sånt gillar jag inte, eftersom att det är stefans!!!

2013-02-06 | 13:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback