Jag älskar att läsa!

Som vissa av er vet älskar jag att läsa böcker. 
Men böcker tar plats och kan inte köpa hur många som helst då de inte finns plats..
 
Dock är jag besviken på biblioteket i Farsta.. De har aldrig några nyheter inne får alltid beställa de och de kostar pengar samt att det är långa köer...
 
Så tacka Gud för e-böcker.
Lånar de via bibliotekets hemsida och där finns nästan alla nyheter vilket är toppen. 
Det är gratis och inga köer.
Läser de på min iPad och det är toppen!
 
 
Gillar ni att läsa böcker? 
 


Svar: Testade mascaran idag och den verkar toppen!

2013-08-06 | 22:19:44

Sv; Ja hur ska jag förklara va den heter :P haha...
http://royaldesign.se/viewitem.aspx?ID=4091 Den är det! :) LOVE IT!

2013-08-08 | 14:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback