Onsdag 28/11 / Bildbomb

Vart ingen sovmorgon imorse då de skulle komma folk från och kolla på våran fläkt som vi har haft problem med.
Vi bestämde att efter klockan 09 kunde de komma.
Så halv 9 gick jag upp åt en god frukost och klädde på mig...
jag väntar och jag väntar.....
10.15 kommer de och har nu löst problemet med fläkten så den blinkar inte längre.
Allt i lägenheten är så modernt så innan man kommer på hur allt funkar haha...
Ser ut som det har slutat regna nu, men tror inte jag ska gå utanför dörren idag i alla fall.
 
Tänkte bjuda er på en bildbomb då jag håller på att rensa mobilen.
Bilderna kommer i en blandad ordning.
Blir lite från semestern, flytten, hårbilder osv.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback