Glossybox

Idag var jag och hämtade mina 2 boxar som jag beställt.
Först var det decemberboxen och nyårsboxen.
 
För er som inte vet vad glossybox är:
"EN LYXIG BOX  FULL AV SKÖNHET"
En lyxig box fylld med skönhet, levererad hem till dig.
Upptäck fem skönhetsprodukter, en gång i månaden.
Exklusiv tillgång till internationella skönhetstrender.
Endast 139 kr/månad...
 
Detta är min andra box och jag är väldigt nöjd och det ska bli kul att få prova nya produtker.
 
 
 
 
 


Sv: Se där ja! Den färgen på lacket har jag faktiskt inte sett någon annan som fått, såg riktigt fint ut! Ansikts-busen fick jag i min Geishabox så var glad över att inte få den i Decemberboxen, hade inte varit så kul att få två likadana produkter så nära inpå... :)

2012-12-21 | 08:18:17

Sv; Ja visst blev den fin :) Vi är super nöjda :D

2012-12-21 | 21:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback