Torsdag - läkarbesök

Sitter och tittar på schlagern och undrar om jag kommer kunna hålla mig vaken tills den slutar så jag får se om Eric går vidare eller inte.

Idag har jag varit ledig, planen var att träffa Therese/Tessie.
Men i morse när jag vaknade hade jag svårare att andas och hostan var värre.
Så ringde vårdcentralen och fick en tid på eftermiddagen, så de var bara tyvärr att ställa in träffen.

På vårdcentralen stack dom mig i fingret och de gör så ont.
Blodprov i armen är inga problem, men fingret ajajajaj....
Men ingen allergi,astma eller infektion.
men var lite röd i halsen och så, så fick hostmedicin utskrivet som jag var och hämtade.

Annars har jag bara legat och sovit typ och lagat lasange till middag. =)

Så idag har uppdateringen varit sådär, hoppas ni klarar er i alla fall.

Vad tyckte ni om Eric Saade ikväll?



svar: jag gillar inte passionsfrukt så mycket men den var faktiskt helt ok:)

2011-05-12 | 22:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback