Onsdag - mulet

Planen var att åka ner till Mälarbadet med Marika och Isabella, men tror inte de blir så då det regnar och ska åska lite senare.

Igår så var jag hemma i Tullinge en veva och hämtade min gamla cykel som Isabella fick, så kul att den passade.
Alltid kul att kunna göra någon glad.
Annars igår så slappade jag bara på balkongen.

Idag är de svalare och det är skönt, kanske de inte är lika varmt inne sen.
Så idag blir det en till slappar dag, tänkte plocka lite bland filmer och böcker.
Rensa lite och kanske sälja några sen när jag kommer hem från Turkiet? =)

Nu ska jag göra mig lite lunch, blir sallad med FETAOST.
MUUUUUUUMS ! :)



Åh tack det värmer verkligen, känns så skönt att veta att det finns dom som stöttar mig trots att vi inte känner varandra så. Kram ♥

2011-06-08 | 16:59:54

mumsigt :)

2011-06-08 | 17:18:13

Ja vi har balkongen mot stora vägen. Vi har det jätte svalt!



Vi har alla fönster i alla rum öppna, dynget runt. Öppna med den där spärren alltså. Sen är ju lägenheten ganska stor så det blir ju korsdrag och blåser rakt igenom, skönt :D



Har ni varmt?



I våran förra, 3:an, var det äckligt varmt och det gick inte att få svalt hur mkt vi än vädrade..

2011-06-10 | 14:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback