Måndag - människors beteende.

I helgen var de jobb som gällde idag och i morgon är det också jobb som gäller.
I fredags var jag och Robin på bio, kollade på Poppers pingviner.

Magen och jag har varit lite oense ett par dagar så hoppas vi börjar komma överrens snart.
Har hotat den med att ringa till ersta.

----------------------------------------------
Något jag har funderat på är folks beteende.
De människor som säger "ja men visst vi måste ses, de blir jätteroligt"
Eller liknande fraser, så börjar man boka in saker men...
Det blir aldrig något av de för personerna slutar höra av sig, inte har mobilen på osv...
Eller att man frågar om personen vill hitta på något denna säger nej.. men några timmar/någon dag senare kan de stå på FB eller dennas blogg "Någon som vill träffa mig på...?"
Oftast den dagen man pratat om och denna person låtsas som ingenting har hänt.

Skyll er själva, jag klarar mig men tycker ni människor är så falska.
Jag tänker inte jaga er, så vill ni träffa mig och hitta på något så vet ni vart jag finns att nå.

Jag tycker bara de är tråkigt då vi ska börja klassa oss som "vuxna" nu.
Men detta känns som högstadiet igen...

-----------------------------------------------------------------------------

Nu ska jag göra i ordning mig för jobbet.
Ha en bra dag =)


Sv; jaa grymt mys :)

vad såg ni för film?!



(lite seg på att svara på kommentarer, ber om ursäkte för det)

2011-07-11 | 09:44:56

Tråkigt när folk inte kan vara ärliga =/

2011-07-12 | 06:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback