Mag-dag

Idag har jag haft en mag-dag som jag brukar kalla de.
Dagen har spenderats i sängen, på soffan eller på badrummet.
Lyckats få i mig lite mat i alla fall och mår bättre nu.
Är fortfarande matt och trött dock så det blir nog en tidig kväll ikväll.

Imorgon och på torsdag är jag ledig.
Jag hade tänkt att ta mig en stadsvandring/secondhand vandring i den stora staden imorgon.
Någon som vill följa med? Bara att höra av er.

Sen när Robin slutat så ska vi mötas och se premiären av Harry Potter.

Funderar på att börja twittra, men vet inte vad jag ska heta...



Leta upp någon sida på nätet som föreslår namn =)

2011-07-12 | 20:56:15

Sv; låter bra.. ska du gå med pojkvännen eller? :)

2011-07-12 | 23:14:54

Sv; jasså, vad mysigt :D

2011-07-13 | 11:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback