Måndag - Tillbaka

Jag är tillbaka, tror jag.

Har haft en liten ledighet från bloggen då jag inte har haft någon lust att skriva.
Min jul och mitt nyår har varit bra, julafton firades här uppe hos mamma. Juldagen och annandagen var vi nere i Finspång.
På nyår var vi på kryssning.

Ny vecka nya planer, är ledig på onsdag och på torsdag.
Ska träffa Therese/Tessie och hjälpa henne och rensa lite inför hennes flytt.

Hoppas allt är bra med er,
kul att ni har tittat in fast jag inte skrivit.

=)



Låter som om du har haft det skönt!

2011-01-04 | 11:12:56

åh visst är det skönt med ledighet från bloggen ibland?! :D Puss

2011-01-07 | 16:30:19

åh jag skulle också vilja gå på gym där! går du ofta och vad kostar de?

2011-01-12 | 07:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback