Tisdag

Idag är jag ledig och har varit igång sen tidigt imorse.
Klockan 8 skulle jag och en från HSB kolla mitt förråd på vinden..
MEN DE VAR INTE KVAR!
Jag vet att jag hade de på vinden men de var borta. (hade inget i förrådet inte ens lås,men vi hittade inte ens mitt nummer)
Så jag fick ett nytt nere i källaren.

Ska snart gå ut och gå en sväng tänkte jag, gå bort till målarboden och kolla lite färger till spegeln i hallen.
Sen ikväll ska jag och Robin hem till mamma och äta sen hjälpa de och storhandla.

Hur har ni de?


Halvtaskiga web-cam bilder men detta är jag idag :)


Sv; hihi, Niklas var busig och laddade ner den till mig :) jag hade gärna velat sätt den på svenska, men Niklas tittar inte på dubbat.. så jag får försöka se de någonannan gång ^^

2011-02-23 | 12:57:56

Gastro är spännande! =)

2011-02-23 | 17:49:02

Du! vet du om ni kommer få in Ernst Kirschsteigers serie från city möbler?

2011-02-24 | 10:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback