Måndag

God morgon gott folk.
Idag är jag ledig, eller ja jag har varit ledig lördag och söndag också.

I fredags kväll efter jobbet åkte vi ner till Finspång för att sen på lördagen åka vidare till Ullared.
Jag, Robin,Lena,Emelie och Dennis åkte ner på lördagsmorgonen och stannade över natten då vi bokat Motell rum där nere.
Skulle ätit på Harrys på lördagskvällen men vet ni vad?
De hade tappat bort Lenas bokning.
Riktigt dåligt av Harrys!!

Hittade massa roliga saker där nere blandannat lite träningskläder,en ny jacka, film, tv-spel, böcker och massa annat roligt.
Vi åkte därifrån vid 2 igår, sen mellanlandade vi en stund i Finspång innan vi åkte hem till S-tälje igen.

Idag är jag som sagt ledig och idag ska jag till stan och träffa Tessie, sen ikväll ska jag träna.. De står vattengympa på schemat ikväll.

Hur har eran helg varit?


Här är de två böckerna jag köpte, samt tv-spelet (epic mickey) och filmen :D


Åh filmen "i rymden finns inga känslor" är den bra? Vill så gärna se den! :P



Hoppas du mår bra? :)

2011-02-08 | 13:01:42

Sv; bra då måste jag verkligen se den :D får nog se till att köpa den till helgen så kan jag och niklas se den :D



Härligt att det är bra med dig, det är bra med mig också :) Kram

2011-02-08 | 23:26:25

Svar: Tack :)



Jag tror nog det finns nåt sånt imorn typ dagis, förskolor och sånt och där har ju jag tyvärr ingen kompetens så det lär nog bli svårt att får jobba för mig där. Men ska fortsätta söka en massa iallafall! :)

2011-02-09 | 16:42:01

Nu tycker jag det är dålig update här ;)

2011-02-10 | 06:45:32

Svar: Jaha okej! Ska till arbetsförmedlingen på torsdag så får väl fråga om det finns nåt sånt då :)

2011-02-10 | 15:18:54

Du, det kommer förmodligen vara sånt sjukt kaos idag haha. Önskar man vore ledig och inte behövde ta sig ut alls!



Det var nog fler än så ska du se :P 9 stycken när jag åkte mellan salem och södertälje. Helt sjukt..

2011-02-11 | 06:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback