Fredag

Igår var jag på Möbelmässan i Älvsjö.
Köpte in en del nya lampor till våren, även hösten och julen :( (shit är så trött på julsaker nu)
kollade även på massa möbler, hela älvsjö mässan var bara möbler och belysning :)

Efter jobbet i snökaosen åkte jag till Ikea och mötte Robin, vi kollade lite på en byrå jag är sugen på att köpa och måla om, så den passar i våran nya hall.

Idag hade jag en plan som kändes jättebra..
men den gick i bitar då jag tittade ut.
Alla bussar är inställda också..
Planen var att jag skulle åka ner till centrum och sydpoolen, träna Zumba, sen ta bussen bort till Målarboden och köpa/kolla färg.
Sen gå hem.. men eftersom det inte går några bussar alls så får jag stanna hemma.
Får träna med mitt wii istället och färgen får vänta.

Hoppas ni har det bra i snökaosen :)


Var möbelmässan bra? :)



När är det dags för naglar då? =)

2011-02-11 | 21:11:56

Åh vad snällt. vad för blomma?

Till och med jag såg ju han idag ;) hahaha..



jo jag tror de kommer bli bra, vi ska försöka komma överens om ett arbete hur vi ska göra, 6 tjejer, 6 olika viljor kommer bli kaos. haha. :D Nejdå..



Vad möbelmössan bra? :D

2011-02-14 | 21:43:16

Sv; usch det låter inte alls så roligt :( vad ska du göra för besök där då? Efter som du inte får äta? :O

2011-02-16 | 17:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback