Måndag

Ny vecka nya tag.
Magen mår mycket bättre ingen feber hellre.
Det var nog det jag behövde vila.
I helgen var jag ledig och vi var i Finspång, gjorde typ ingenting?
Eller ja fyndade resväskor ute på Viberga (typ Coop forum för er som inte varit där ;) )
Annars låg vi mest i soffan typ haha =)

Eller ja igår var vi i Katrineholm och tittade på när Emelie spelade Cup med sitt innebandylag.
Mellan matcherna var vi i Vingåker och kollade, hittade en sån snygg sommar tunika/klänning.
Vart helt kär, den kommer bli  helt perfekt i sommar.

Idag har jag tvättat och fixat lite här hemma.
Gjort i ordning lite matlådor och så.
Senare ikväll ska jag till sydpoolen och köra lite Zumba =)


Har precis lagt upp en cover på min blogg, skulle bli glad att höra din synpunkt om vad du tycker? puss! ; http://veys.blogg.se/2011/april/bound-to-you-cover.html#comment

2011-04-19 | 10:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback