Jag lever...

Jag lever, bara lite dålig uppdatering.
Så här kommer en kort uppdatering över de senaste dagarna.

Fredag - Jobb, efter jobbet åkte vi ner till Finspång
Lördag - Ullared, har nog aldrig sett så mycket folk där....
Söndag - Linköping med 3 innebandy matcher
Måndag - Klippning/färg hos Hanna som vart helt toppen.. Ingen dans på kvällen.

Idag tisdag skulle jag ha jobbat, men eftersom jag vart febrig igår och är fortfarande febrig idag samt ännu mer förkyld så vart de inge jobb.

Tror de har med mina nya medicin att göra.
Det är ju en form av immunförsvarsnedbrytande typ.. Så ja trevligt nog åkte jag på min andra förkylning inom kort tid.

Bild på nya frissan kommer när jag orkar.

=)


hehe, ja du bra fråga ;) Ända lediga dag denna vecka är fredag ^^

2010-10-06 | 17:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback