Onsdag - Shopping

Idag har det varit en bra dag :)
Var och hämtade biljetterna till Adam Lambert!!!
Som jag har vunnit.
Sen mötte jag Tessie för att hämta ut våra biobiljetter efter de gick vi upp mot östermalmstorg till Fridays för att äta lunch. Sen gick vi runt på stan, provade klänningar..
Jag hittade en dröm verkligen.. men jag kan inte gå i högklackat så den var jag tvungen att skippa då den var väldigt lång.
Men köpte en jättefin överdel på gina :)
Vi hann även med en fika innan det vart dags för bio.
Vi såg Tusen gånger starkare.

Som sagt en bra dag idag :)

Vad har ni gjort?


Här är klänningen, visst är den fin? :)


Och här är toppen/tunikan jag köpte på Gina :)


Fortkörning..... ajajaj - inte bra :P



Jättefin topp gumman, roligt att höra att det varit en bra dag! Var bion bra? Härligt att du har en sån underbar vän som Carro verkar vara, det borde alla ha =)

Kram!

2010-11-04 | 05:49:04

härligt med shopping och bio! var filmen bra? :)

2010-11-05 | 11:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback