Ensam igen..

Nu har Robin åkt.
Valde att inte följa med då jag inte vet hur det blir med tågen imorgon pga snökaoset...
Robins bil ska in på lagning också så ja skulle bara bli problem.

När jag skulle lämna prover var det typ 27 personer före.
Trodde inte jag skulle hinna i tid till sminkningen, men det gick bra.
Ont i armen har jag dock och är helt blå i armvecket :(

Sminkningen hos make up store gick jättebra.
Är jättenöjd med resultatet.
Hon noppade ögonbrynen och la en jättefin dag make.
Som är lite silvrig/grå/lila. Så nu kan jag lägga en bra bas och har de produkter jag behöver.
Och eftersom jag inte sminkar mig jämt kommer de hålla länge :)

Jag och Robin åt lunch på stan och sen har vi bara varit här och tagit det lugnt.
Han åkte tidigare eftersom vädret är som det är.



Åh vilken fin ögonskugga! vad är det för färg? =)

2010-02-03 | 17:09:55

Snyggt! Mycket bättre än min sk dag-makeup (som var snygg men mer en festmake) =)

2010-02-03 | 19:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback