Fredag - En vecka kvar till julafton

Och snön den bara vräker ner.
Hoppas allt är bra med er och att ni har möjlighet att stanna hemma idag.

Det har inte jag, sitter och gör i ordning mig för jobbet mellan 10-19 idag.

Jag trotsade snön igår och åkte ner på stan igår, köpte några julklappar och skorna jag ska ha till nyår.
De kommer bli jättebra :)
Ett par svarta pumps med nitar på hälen.
Ordinarie pris var 399:- Men jag köpte de för 199:-

De ringde igår från Ersta och mina blodprover såg bra ut :)
Så ska lämna nya på onsdag, sen ska jag lämna en gång i januari, februari sen blir det varannan månad :)



Härligt! :) Tänk om man kunde vara klar med julklapparna nu.. haha skulle vara förbannat skönt!

Kram

2010-12-17 | 11:28:10

Ja förmiddagen isåfall :) Kram

2010-12-17 | 12:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback