Tisdag

Ja då är frågan vad jag ska göra idag?
Ingenting tror jag.
För jag har semester och inga måsten just nu.

Igår var jag och Marika på bio. Såg Eclipse igen men jag hade ju lovat att jag skulle se den med henne så :)

Lunchdags snart får se vad jag hittar i kylen.
Sen tror jag att jag ska lägga mig och titta på film.

Ska som sagt inte göra något speciellt under veckan mer att tvätta på torsdag.

Hur har ni det?


Jag har det bra!

Fin blogg föressten. :)

2010-08-03 | 11:55:13

skönt med semester :)

2010-08-03 | 12:03:45

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-08-03 | 12:22:38

sv: Mulet, tyvärr. Själv då?

2010-08-03 | 12:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback