I'm back :)

Hemma i södertälje efter två härliga veckor i Alanya.
Eller ja, kom tillbaka igårkväll men då var det bara att varva ner och så.
Skulle landat vid 4 men planet var typ 1½ tomme sent så vi landade vid halv 6.

Det har varit grymt varmt så man har inte orkat göra så mycket mer en att ligga på stranden vid havet och typ badat hela dagarna.
Var nog 40+ varje dag och en dag gissar jag på 50+ Men de fanns ingen termometer tyvärr.
Hotellet låg ca 40m från stranden så jag klagar inte.

Men skönt att vara hemma också, sov så gott i min egna säng inatt.

Kunde inte sova i morse tyvärr så när Robin åkte till jobbet så gick jag ner till tvättstugan och såg att de fanns en tid så jag har hunnit tvätta allt från resan.
Nu ska jag bara orka packa upp resten i väskan.

Men nu ska jag bara ta de lugnt och inte göra något speciellt.


Hur har ni haft de?
Har sett att jag haft lite läsare fast jag varit borta :)


hejsan, göra idag? :)

2010-08-24 | 10:14:05

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-08-24 | 10:15:40

Hejsan, allt bra idag? :)

2010-08-24 | 10:42:00

Ja det är ett helvete verkligen :/

Hur gick det för dig att sluta med det? Eller du kanske fortfarande äter det? :/

2010-08-24 | 22:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback