Trött och ensam.

Att man kan vara så trött efter jobbet, jag förstår inte..
På jobbet var det i alla fall full rulle hela dagen, blir ganska seg i huvudet första dagen efter att ha varit ledig helg.

Hade med mig matlåda idag så satt och pratade massa med Sara på lunchen.
Fick även lönespecen idag och är glad fick mer en vad jag hade räknat med.

Efter jobbet åkte jag hem, vart te och mackor till middag orkade inte göra annat.
Och eftersom magen vart lite dålig nu på eftermiddagen/ kvällen.
Tittat idol och nu tittar jag på Jon and Kate + 8.
De har åtta barn och de är ganska kul att se på :)

Vid 22 är det hells kitchen om jag orkar.



Uchdå låter inte alls roligt med magen hörrödu... Men skönt med full rulle på jobbet - man blir toktrött men tiden går fortfort :)

2009-09-23 | 10:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback