Måndag

God morgon gott folk.
Här sitter jag i soffan, ska snart göra i ordning mig.
Robin ligger fortfarande i sängen och sover, de önskar jag också att jag kunde göra.
Magen är elak mot mig idag också, sitter och äter fil, flingor och bulkmedel "woho".

Idag är det jobb som gäller 09.30-19.00
Vi får en praktikant till oss idag också, ska bli kul för jag har ju själv varit där.

Nä nu ska jag försöka äta upp min frukost och fixa i ordning mig.


Hoppas det ordnar sig! Kul att få in en praktikant!

2009-09-07 | 08:40:53

Har du haft en bra helg då? :) Själv fick jag sovmorgon idag, SÅ härligt!

2009-09-07 | 08:50:06

Hoppas du är snäll mot praktikanten. ;)

Ta hand om din stackars mage också, låt bli att stressa om det går.

2009-09-07 | 09:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback