Lördag

God morgon, idag är det inte riktigt min dag så jag önskar jag kunde lägga mig i sängen igen och dra täcket över huvudet och stanna där tills i morgon, ni kan nog gissa varför.
Magen har bråkat med mig i natt.
Har ingen energi alls idag.

Lördag idag som sagt, jobbar 10-18, sen kommer Robin nog och hämtar mig eller så åker jag hem själv, vi får se.
Vet inte om han har bestämt sig om han åker ikväll eller tidigt i morgon hem till Finspång, då han ska iväg på träningsmatch imorgon


du menar twilight böckerna? det kommer inte att komma en fortsättning. men stephenie håller på och skriver på twilight, första boken, dock genom edwards ögon. men det är inte säkert att den släpps

2009-09-12 | 16:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback