Laga mat :)

Läkarbesöket gick jättebra, min läkare är så bra, lyssnar på vad jag säger och försöker hjälpa mig.
Hon hade sett att jag skulle komma så hon hade ringt ner till sjukhuset och frågar hur det gick med min remiss.
Sen så fick jag tabletter för magen också som ska vara bra för krampen osv.

Fick även lämna nya blodprover, de gick dock inte lika bra för hon som tog proverna hittade inte rätt, i min "bra" arm så fick ta i min högre som alltid blir blå och svullnar upp och blöder massor efteråt. Ser ut som en som håller på med droger :(

Efter läkarbesöket åkte jag ner ill apoteket och hämtade ut mina recept hon skrivit åt mig, när jag var klar där var klockan nästan halv 5 så då åkte jag hem.
Har vilat en stund och nu lagar jag mat :)
Provar ett nytt recept som jag tänkte dela med mig sen om det blir bra.
Mozarella gratinerad pasta :)


Lät ju som ett ganska lyckat läkarbesök om man bortser från din arm då. ;)

Hoppas verkligen det löser sig snart med magen. :)

2009-09-24 | 18:51:57

Skönt att du fått en vettig läkare och att det gick bra! :) hon blev inte grinig för att du var några minuter sen? :P

2009-09-24 | 20:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback