Äntligen...

är jag ledig :)
Ledig nu onsdag och torsdag och det ska bli så himla skönt.
Till middag idag vart det bakad potatis med god röra.
Nu ligger vi i soffan och slöar.
Har ont i magen tyvärr.
Fick hem papper idag på att jag inte är laktoskänslig.
Som alla andra har sagt till mig hela tiden.
Så ja, de är inte gluten, inte laktos.. men jag mår fortfarande dåligt :(

Fick reda på att boken jag reserverade på biblioteket är inne nu.
ÄNTLIGEN!! får jag veta hur boken slutar :)

Så i morgon innan vi åker MÅSTE vi åka till biblioteket haha. :D



Låter väldigt efterlängtat :) nu är min dator och internet som det ska och alla favoriter är fixade så nu blir jag bra på att kommentera igen!

2009-09-08 | 21:55:33

Det låter inte så kul att gå runt och ha ont i magen hela tiden. Och att dessutom inte veta vad det är blir ju jobbigt. Hoppas det löser sig snart =)



Vad är det för bok du ska läsa?

2009-09-09 | 00:13:28

HAHA! ååh, måste vänta tills det blir mörkare på kvällarna - vinter tid någon gång. efter det 20 november ska jag nog köpa den, då har jag sett tvåan :D

2009-09-09 | 12:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback