Onsdag

Igårkväll slutade internet och telefonen att fungera.
Ringde bredbandsbolaget i morse och det var inte bara jag som var drabbad.
Men nu fungerar de i alla fall :)

Jobbat idag var en halvslö dag då jag har mått sådär.
Är ensam hemma nu då Robin åkt hem och tränar, sen så stannar han kvar där och jag åker ner lördag.
Så de blir ett par dagar utan honom..

Åt min matlåda till lunch idag, parmaskinka är inte gott att värma i micron...



Hatar när man helt plötsligt står utan bredband. Vet inte vad jag gjorde innan Internet fanns haha. ;)



Parmaskinka i micron? Usch! :P

2009-11-18 | 22:29:19

Och comviq fucka hela eftermiddagen & kvällen igår! Jävla skitgrejer

2009-11-19 | 12:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback