LEDIG ! :)

Gud vad underbart, nu ska jag inte jobba förs på tisdag igen och de ska bli så skönt.
På jobbet har de varit lite knasig dag, mycket folk både kunder och personal, kändes mest som man sprang varandra på fötterna.

Men nu är jag ledig, fick åka med Towe hem, firade ledigheten med en pizza och idol :)
Sen att snygg-Martin sitter i juryn istället för Bagge är bara kul :D...

Idag är de kärlekstema på idol och jag får bara rysningar och gåshud.

Ska packa lite efter idol hade jag tänkt mig.

I morgon åker jag ner till Norrköping/Finspång, där Emelie är så snäll och hämtar mig.
Robin har match och kommer hem sent så får se vad jag hittar på.
Söndag är det NEW MOON :D
Och måndag ska jag klippa mig.



New moon var grym!! :)

2009-11-21 | 13:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback