Finspång

Sitter i Robins säng och tar de lugnt.
vart som sagt hämtad i stan av emelie.
Sen vart det lunch här hemma och innebandy uppe i aluceum lite senare.
Emelie och laget förlorade tyvärr matchen.
De gjorde Robin också såg jag.. Men han är påväg hem nu gissar jag och kommer om ett par timmar.

Så jag tänkte roa mig med the sims tror jag...
Eller kolla in och se vad emelie gör.

Det vankas köttfärspaj till middag :)



Åh du kommer tycka att den är SÅÅ bra tror jag :)

Jag tycker den var otrooligt bra!

2009-11-21 | 19:33:05

Jo de sant, jag har ju inte läst någon av böckerna ;P men tycker som sagt filmen var grymt bra så kan inte säga om den lever upp till boken eller inte men filmen i sig är jävla bra!

2009-11-21 | 20:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback