Då har man vaccinerat sig..

De vart en väldigt bra dag idag :)
Har tyvärr inga bra bilder från sminkningen.
Men det var först en 20-tals sminkning, där allt var runt målade ögonbryn, halva målade läppar och rund rouge.
Sen var det en Kleopatrta sminkning så hela jag var guldskimrande.
Efter de la hon en bas på mig sen var de klart.

Mötte Therese/Tessie på centralen, åt lunch på Fridays gick runt och tittade lite i butiker.
Vart en fika på fresco.
Jag shoppade lite också :), får se om jag fotar eller om jag lånar från ginas hemsida.

När jag var på väg hem stannade jag på vårdcentralen, det var  ingen kö utan fick bara kliva in och vaccinera mig med en gång.
Så nu är de gjort, men fan vad ont jag har i armen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback