Aldrig mera MEDIA MARKT!!!

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Jag fick hem min dator idag som har varit på lagning i jag vet inte hur länge.
Då en knapp ramlade av när den var 11 dagar gammal.
Sen har de bara varit problem sen dess, de ville att jag skulle betala kostnaderna osv.

Efter mycket om och men så fick jag hem den idag med ett nytt tangentbord.

MEN!!!!
Där Y knappen ska sitta sitter Z och tvärtom...
Hur jävla svårt ska de vara och bara fixa ett tangentbord där det var 1 knapp från början som var trasig..

Så nu har jag ett nytt tangentbord där knapparna sitter fel istället.
Sitter i telefonkö i ca 45 minuter då jag får prata med någon som verkar vara helt dum i huvudet, så nu måste jag åka in med datorn igen och se om de kan laga de på plats eller om de måste skicka iväg den....

KÖP ALDRIG NÅGOT PÅ MEDIA MARKT!!
Detta är andra gången jag har problem me de, först var de telefonen och nu datorn...

Visst jag kan ju leva med detta tangentbord men då krävs de en bra kompensation för de ska jag säga er.



Detta är ingen bra dag att reta upp mig på ska jag säga er, har så ont i magen och nu de här...

Så i fortsättningen kommer jag inte köpa mina prylar där, kanske filmer men de är knappt de.


Så i morgon blir det en tur till media markt, jag som ville ligga och inte göra någonting.


Men vilka IDIOTER!! Helt sjukt ju. :(

2009-11-04 | 19:31:52

Fyfan , vilken jävla service hörrödu!!!

2009-11-04 | 21:55:30

Kom in på bloggen av en slump, det verkar som att du fått ett tyskt tangentbord, där sitter tangenterna så! Synd att affären inte verkar veta vilket land den är i just nu! :) Kämpa på!

2009-11-06 | 09:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback