1:a advent

Hej på er.
Hoppas ni har haft en bra dag.
Själv har jag jobbat mellan 11-17.
Var rätt lugnt idag men hade kul med Angela och Sara :).

Efter jobbet åkte jag med Towe hem. Robin och jag skrev en inköpslista och åkta och handlade på maxi :)
Nu har vi ätit middag och kollat på fotbollen som har varit på tv.
Blir en lugn kväll då jag ska tvätta i morgon på morgonen "jippi"
Två arbetsdagar kvar, sen är jag ledig i två dagar.

Kommer en planering för veckan lite senare eller i morgon :)


Låter som en mysig första advent :)

Precis som min har varit!



Haha jag har satt på en tvätt för 20 minuter sen, fan rekordtidigt!!



Hm ja vad ska man säga, det går ju inge bra med tanke på att jag inte har ett heltidsjobb än. Men jag tågar på och söker för fullt, vilket är en anledning till att jag fortfarande är vaken nu. Men jag håller tummarna att jag får något i början av september så jag iallafall får lön i Januari igen!

2009-11-30 | 05:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback