Onsdag :)

I morgon får jag sovmorgon :D
Eftersom det är "söndag" i morgon så har vi andra öppetider i morgon :)

Jobbat idag inte så värst mkt att göra men de var kul :)
På lunchen var jag och kollade på en tv, lite irriterande att på mindre en 10 minuter har 4 säljare frågat mig om jag behöver hjälp....
Så jag gick därifrån.

Efter jobbet nu så har jag varit ute och gått en promenad, lämnade min furbie till aggie men den verkar inte funka.
Fortsatte att gå ett tag sen och så.

Nu sitter jag här och funderar över flytten :)


En familjemedlem/släkting ligger på sjukhus och har opererats, därför vill vi vara där så mycket vi kan jag och Micke.

2009-05-21 | 10:50:32

söt blogg

2009-05-21 | 14:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback