Mot sängen

Nä nu ska jag kila till sängen och sova.
Måndags möte som vanligt i morgon så ska upp lite tidigare.

Tittat lite på hockeyn nu, var en rätt intressant match. :)
I morgon kommer en planering för veckan som kommer :)


Jag vill också flytta, NUNUNU!

Men någon måste ju ha bil?! :O

Jag vet inte hur jag jobbar och så men

om du inte kan fixa något så kan du ju

höra av dig så kan jag hjälpa och ställa

upp med bilen för en liten peng ;) haha :)

Kram

2009-05-11 | 14:26:33

Hejsan!



Lite pinsamt med en frisör som klippte dig i nacken måste jag säga! Oerhört pinsamt! För att eventuellt försvara en del frisörer ang blekningen där så kan det ju vara så från gång till gång beroende på hur håret har mått och vad som gjorts med det senast att man vill avrekomendera folk till att bleka, men sen finns det folk som bara är rädda för att bleka också!



Kramar på dig!

2009-05-11 | 20:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback