Ledig :)

Vilken underbar känsla det var att vakna i Robins armar i morse :)
Nu sitter han och pluggar lite och jag sitter här, funderar lite och så.
Ska titta lite resor snart igen hade jag tänkt mig.

Jobbet gick bra igår, Madde och jag hade ganska kul när vi fixade och så.
Igår när jag skulle åka med tåget till Robin var de försenat det ösregnade..
Men jag fick se två regnbågar :)


Aw! Vad snäll du är :) Tanken är inte att aldrig äta godis igen, för det kommer jag aldrig klara ;) Men att iaf inte vilja käka matskedar rent socker för att jag är så sötsugen :D



Hur är det med dig annars? Ser att du har hittat en massa möbler som ska införskaffas ;). Hittar du ett snyggt ek-soffbord kan du ju hojta till!

2009-05-06 | 11:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback