Laaate

Oj jäklar vilken kväll egentligen.
Kom hem vid åtta, då hade Anders gjort pankisar åt mig namnam.
Åt middag och tittade på rent hus, sen har jag suttit här och gjort massa uppdateringar för datorn med virusskydd och annat.
Så det har tagit lite tid.
Medans jag har gjort allt med datorns inställningar har jag tittat på en bra film "Kärlek på menyn"
Den kan jag rekommendera :)

Nu har jag även bokat biljetterna till Robin, åker på fredag kväll och kommer hem på måndag eftermiddag/kväll.
Hoppas vädret blir bra i helgen så jag och Robin kan äta glass på smultronstället.

Jag älskar glass. :)




Visst är de vackra ? :)


Jag har semester v.25&29-30&35 eller något sånt. Sen jobbar jag så jag slutar 5 varje dag i princip om det inte är röd dag eller så. Så då vet du vilka tider jag kan hjälpa dig om det behövs när du flyttar :)

2009-05-13 | 23:22:39

recept finns nu på bloggen :D

2009-05-14 | 17:21:50

Tjusigt!

2009-05-15 | 17:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback