Torsdag.

God morgon gott folk.
Varit vaken ett tag nu, ätit frukost och läst NT.
Det är så skönt, den tidningen är så mycket enklare att läsa en SVD.
I morse när Robin skulle gå upp var han väldigt trött ska jag säga er. men ja var ganska pigg konstigt nog.
Så hoppade på honom med lite pussar och gos. så vart han lite piggare och gick upp.
Jag somnade om för den delen.

Igår var jag ju i stan med emelie och petra som sagt.
Emelie hittade en jättefin balklänning.

När hjärtat kom hem tog vi de lugnt och åt middag. sen åkte vi och hyrde film.
Wall-e såg vi igår och jag ska se Center stage turn it up nu.
Jag älskar ju dansfilmer så jag kan ju inte hoppa över denna...

Ikväll ska jag åka hem, dags för jobb i morgon "jippi"




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback