Tisdag

Ni kan ju gissa hur skönt de var att lägga sig i sängen :)

Jobbet idag gick bra men segt då jag inte kände mig 100.
Sov sådär och kände mig hängig och ont i halsen.
Men Johanna och jag fick ganska mycket gjort i alla fall, vi har börjat med vårstädning på lagret nu så.

På lunchen var jag i skärholmen en sväng och tittade lite kläder men hann inte så mycket.
Får göra de någon annan dag.

Nu tittar jag på house och äter.....OSTBÅGAR!
I morgon ska jag försöka pallra mig till gymet innan jobbet.
Men det är beroende på halsen.
Problem med hals/hosta ska man verkligen inte träna så vi får se.

Ska även titta biljetter till Robin, som de ser ut nu så åker jag på torsdag efter jobbet.
Sen åker han och jag hit på lördag innan jobbet.
Jag har ju en gratisbiljett av SJ så det kostar mig ingenting :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback