Mot sängen

Nää jag lyckades inte göra något bättre av denna kväll.
Hjärtat gick och la sig, det är nog inte bara pizzan, han fryser jättemycket.
Han får inte bli sjuk :(
Ny vecka i morgon och lite planering kommer här :

Måndag - Jobba
Tisdag - Jobba,lägenhetsvisning, Åka till Robin (?)
Onsdag - Ledig, (Finspång om Robin mår bra)
Torsdag - Ledig (Finspång om Robin mår bra)
Fredag - Jobba, om Robin mår bra och ska spela kval kanske han kmr.
Lördag - Jobba
Söndag - Jobba


Kanske inte roligaste veckan, nu ska jag kila till sängs och hålla tummarna för att Robin mår bra i morgon :)


Vart ska ni på visning?

Vi bor i Rosenlund och trivs rätt bra fast vi vill ju komma härifrån såklart :)



Vill inte bo här då Moa börjar skolan..



Det händer rätt så mkt saker här, är rörigt och sånt tycker jag.



vart bor du nu?

2009-03-23 | 07:03:08

Brunnsäng är bra, där bor Moas farfar.



Gneta är lite tråkigt har jag hört, ganska dött ;D



Äsch. Men de är väl ganska bra här, fast kanske inget ställe man

vill bo på resten av livet. Fast vart vill man det egentligen :D

2009-03-23 | 10:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback