Det här med rubriker är svårt.

Filmen var jättebra se den säger jag bara. Center stage turn it up.
Sen gör de inte saken bättre att han som har huvudrollen ser bra ut haha.

Nu har Robin varit hemma och ätit lunch och åkt tillbaka till praktiken.
Fick reda på att vi får sällskap i bilen in till stan.
Visst de är väll kul, men inte idag inte när jag ska åka hem.
Och de vet han, men han tänkte väll sig inte för och glömde bort sig.
För när jag åker här ifrån så vill jag ha Robin för mig själv inte med massa andra människor.
Då blir allt så fel. När de gäller innebandyn så blir de bara beslut och inte alltid tänker sig för eller kollar med andra (tex mig)
Men ja nu har han redan sagt att de är okej att han åker med, så de är inget att göra åt de.

Ska hoppa in i duschen snart hade jag tänkt mig.
Hörs sen




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback