Torsdag

Idag har det varit en bra dag.
eller ja Madde är sjuk så de var lite tomt på jobbet.
Men har fixat och pysslat så jag har hållt mig sysselsatt i alla fall :)

Efter jobbet var det mingel hos en av mina lampleverantörer Watt och Veke, bjöds på vin och tilltugg.
Fick en liten goodie bag, alltid kul att träffa folk :)

I morse när jag gick upp så kändes ryggen fortfarande tyvärr så jag la mig i badkaret och badade.
Det var skönt och de kändes bättre.
Tog ju en tablett igårkväll så jag vaknade i natt runt halv 3 av att hela jag var svettig även fast jag inte hade täcke.


I morgon har jag tvättstuga och sen ska jag åka till Robin, måste kolla hur jag ska ta mig till tåget bara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback