Vuxenpoäng till mig :)

Nu har Robin och jag ätit middag, Robin var snäll och diskade efter maten.

Sen så gjorde Robin och jag ett mat-schema för nästa vecka , vad vi ska äta vilka dagar osv.
Eller ja vi gjorde inte för hela veckan utan fram tills fredag typ :)
Så har vi gjort en inköpslista också så vi vet vad vi ska handla i morgon eller på tisdag.
(Maten för i morgon har vi redan hemma så)

Vuxenpoäng till mig :)

Nu sitter Robin och spelar tv-spel och jag ska se om jag kan spela the sims 3 på hans dator, min är för gammal och slö.
Känns som om det är dags för en ny dator snart.


Är det din bärbara som är gammal och slö? Vad är det för dator? :) Vänta bara, det där är en del av veckan snart ska du se :) Inköpslista och matlista!

2009-07-13 | 06:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback