Torsdag :)

Vilken skön morgon.
I natt sov Robin i sängen och jag på golvet, hans säng är så liten så jag står inte ut haha :P

I morse när vi vaknade tittade vi klart på Bedtime stories som vi hyrde igår, sen har vi legat och spelat tv-spel BOMBERMAN :D
Nu står han och ska göra iordning lunch till oss, pasta sallad :) mumsigt.
För jag är typ vrålhungrig.

Vi ska nog bege oss till södertälje redan idag istället för i morgon på morgonen.
Men vädret är ju inte det bästa.
Det typ öser ner och blåser storm .
Uscha.


Gud vilken skön morgon :) själv är jag magsjuk :( men förhoppningsvis mår jag bättre och är på bättringsvägen redan imorgon och får ha såna mysiga dagar med min älskling i helgen! Kram

2009-07-09 | 12:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback