Söndag :)

Hej allihopa.
Hoppas ni har haft en bra dag idag.
Själv så tog jag mig en låååång sovmorgon, när jag gick upp så var jag så jäkla snorig och hostig.
Känner mig inge vidare nu heller tyvärr :(

Vi åkte hem till mamma och hämtade mina nycklar jag glömde där och min jacka.
Sen åkte vi till Nacka och växlade tillbaka pengarna som vart över från Turkiet, shoppade lite också.
En jättesnygg klänning och tabletter till bordet i köket och lite annat smått.

Efter nacka på vägen hem stannade vi i skärholmen och där såg jag Salem :D
Sen åkte vi till Ikea, köpte en matta och lite annat smått och gott :)

När vi kom hem så tvättade jag, hann med min tid det var skönt :)
Och lagade mat tacos :D

I morgon är det dags för jobb igen, hoppas jag inte blir sjuk bara :(


Vi hittade samma soffa på slagsta möbler för 1000 spänn billigare så vi har beställt den, vi tänkte slå till på Kalmar!

2009-07-06 | 19:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback